Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

▪Πρωτοφανές θράσος

 Του Γιώργου Ριζόπουλου 
Ρωτάω τώρα εγώ με το φτωχό μυαλό μου:
Πηγαίνοντας τον προβληματισμό του κ. Δοξιάδη (και όχι μόνον αυτού φαντάζομαι..) ακόμα παραπέρα, αφού η επιτροπή είχε το πρωτοφανές θράσος να δώσει μια τέτοια απάντηση, αν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια γράψει:
"Eφόσον η υποθεσή μας δέχεται ότι η αριθμητική δεν έχει συνοχή, μιας και ένας θετικός αριθμός μικρότερος από 1 έχει τετράγωνο μεγαλύτερο από 1 ισχύει όχι μόνον αυτό που μας ρωτάτε αλλά και ότι είμαι μια ωραία θηλυκιά πεταλούδα (αν και είμαι αναμφισβήτητα αρσενικός ελέφαντας!)
Σε έναν κόσμο παραλογισμού, σε ένα σύστημα χωρίς συνοχή υπάρχει πληρότητα! Κάθε πρόταση είναι θεώρημα!"
Άριστα 20! θα έβαζα σε ένα τέτοιο γραπτό, καθώς θα επεδείκνυε βαθύτερη γνώση Μαθηματικών απ'αυτή του/των θεματοδοτών.
Πάντως, το "..η διαδικασία που την επέτρεψε" που λέει ο κ. Δοξιάδης, είναι νομίζω το μεγάλο ζουμί της υπόθεσης που πρέπει να απασχολήσει.
Σιχαίνομαι τις θεωρίες συνωμοσίας γενικά, αλλά έχω αρχίσει να πιστεύω ότι υπάρχει συνωμοσία κάποιων που αποσκοπεί στο να κάνει την μητέρα των Επιστημών απεχθή για τη νεολαία... Κρίμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου